Esquerra Unida Els Verds Ajuntament d’Aldaia

EU Mislata afea en el pleno al alcalde que los mislateros no puedan acceder al aulario oficial de idiomas

En el Pleno municipal de Mislata celebrado el jueves 25 de septiembre, el concejal de EUPV Mislata, Salvador García de la Mota, afeó al Alcalde del PSOE, Carlos F. Bielsa, que mintiera en la prensa sobre la inauguración, este curso, de un aulario de la Escuela Oficial de Idiomas (EOI) de Valencia en Mislata.

El día 2 de septiembre el Alcalde salió a la prensa diciendo que se cumplía una reivindicación histórica de Mislata, que por cierto el PSOE nunca reivindicó en su Programa Electoral como si ha hecho EUPV durante 20 años, y decía que la enseñanza se daría en tres niveles (básico, intermedio y avanzado) y que se estudiaría inglés, francés, alemán, italiano y valenciano.

A este respecto resulta curioso que la comunicación de la Consellería saliese de allí el 8 de septiembre y tenga Registro de Entrada en este Ayuntamiento el 12 de septiembre de 2014.

La realidad es que sólo va a haber dos grupos: uno del 2º curso nivel A2 y otro del primer curso nivel B1 y exclusivamente en ingles.

Y el problema por el que la ciudadanía de Mislata no puede matricularse es que según consta en la comunicación de la Conselleria “para matricularse, tendrán prioridad los alumnos matriculados en la EOI de Valencia. Primero los que soliciten el traslado a Mislata y después los alumnos preinscritos (tanto admitidos como los de reserva) y solamente después de finalizada esta fase, si todavía existieran vacantes, la EOI podrá, nuevamente organizar un nuevo período de inscripción.”

“Todo esto lo sabía el Alcalde a la perfección y no entendemos como sale a engañar y mentir a la ciudadanía tirándose flores cuando se le puede volver en contra, como ha ocurrido en este caso” comente el concejal de EUPV. 

 

EU enlletgeix a l’alcalde en el Ple que els mislaters no puguen accedir a l’aulari de l’Escola Oficial D’Idiomes

En el Ple municipal de Mislata celebrat el dijous 25 de setembre, el regidor d’EUPV Mislata, Salvador García de la Mota, va enlletgir a l’Alcalde del PSOE, Carlos F. Bielsa, que mentira en la premsa sobre la inauguració, aquest curs, d’un aulari de l’Escola Oficial d’Idiomes (*EOI) de València a Mislata.

El dia 2 de setembre l’Alcalde va eixir a la premsa dient que es complia una reivindicació històrica de Mislata, que per cert el PSOE mai va reivindicar en el seu Programa Electoral com si ha fet EUPV durant 20 anys, i deia que l’ensenyament es donaria en tres nivells (bàsic, intermedi i avançat) i que s’estudiaria anglés, francès, alemany, italià i valencià.

Referent a açò resulta curiós que la comunicació de la Consellería isquera d’allí el 8 de setembre i tinga Registre d’Entrada en aquest Ajuntament el 12 de setembre de 2014.

La realitat és que només va a haver-hi dos grups: un del 2º curs nivell A2 i un altre del primer curs nivell B1 i exclusivament en anglés.

I el problema pel qual la ciutadania de Mislata no pot matricular-se és que segons consta en la comunicació de la Conselleria “per a matricular-se, tindran prioritat els alumnes matriculats en la EOI de València. Primer els que sol·liciten el trasllat a Mislata i després els alumnes preinscrits (tant admesos com els de reserva) i solament després de finalitzada aquesta fase, si encara existiren vacants, la EOI podrà, novament organitzar un nou període d’inscripció.”

“Tot açò ho sabia l’Alcalde a la perfecció i no entenem com ix a enganyar i mentir a la ciutadania tirant-se flors quan se li pot tornar en contra, com ha ocorregut en aquest cas” comenta el regidor d’EUPV.



Compartir
Compartir/Guardar/añadir a favoritos

Portada del sitio | Contacto | Mapa del sitio | | Estadísticas de visitas | visitas: 287231

Seguir la vida del sitio es  Seguir la vida del sitio INFORMACIÒ  Seguir la vida del sitio local - comarcal   ?    |    Los sitios sindicados OPML   ?

Sitio desarrollado con SPIP 2.1.2 + AHUNTSIC

Creative Commons License